Bize ulaşın

Gaming

Commandos: Origins, daha fazla iyileştirme ve yapay zeka davranışı iyileştirmesi için 2025’e ertelendi

Avatar

Yayınlanmış:

:

Kalypso Media eskiyi yeniden canlandırmayı planladığını duyurdu Komandolar franchise 2018’de geri geldi ve 2023’e kadar hayranlar için tam bir tanıtıma hazırdı. Claymore Game Studios’un yönetimi altında, gerçek zamanlı taktik deneyimi isimle geri dönüyordu. Komandolar: Kökenlermevcut nesil platformlar için orijinal kadroyu ve modernleştirilmiş oynanışı geri getiriyor. Ancak orijinal 2024 başlatma penceresi artık ona bağlı değil.

Bugün açıklandı Komandolar: Kökenler şimdi Mart 2025’te geliyor.

“Oyun Testleri ve Demosu sırasındaki düşünceli geri bildirimleriniz Komandolar: Kökenler stüdyo bir güncelleme gönderisinde şöyle açıklıyor: “Bize çok yardımcı oldu ve sadece birkaçını saymak gerekirse performans optimizasyonu, yapay zeka davranışı ve seslendirmeler de dahil olmak üzere birçok noktanın üstesinden gelmeye hazırlanıyoruz.” sabırsızlıkla yeni yola çıkmayı bekliyorum Komandolar ancak bunun oyun, takım ve SİZİN yani oyuncular için en iyi karar olduğuna inanıyoruz.”

Stüdyo, geri bildirimleri için oyunculara teşekkür ederken aynı zamanda derin bir dalış yayınladı Oyunun gelecek yıl piyasaya sürülmeye hazır olduğundan emin olmak için tam olarak ne yaptığını öğrenin.

Aşağıda en çok geri bildirim alan, vurgulanan dokuz alan ve bu öğelerin geliştirici tarafından nasıl iyileştirildiği yer almaktadır:

  • 1) Performans Optimizasyonu

    • Lansmana doğru ilerlerken genel oyun performansı en büyük önceliğimizdir. Bunun bir sonucu olarak, özellikle demoda performans ve oynanışın bazı durumlarda hantallaşmasına ilişkin endişelerinizi duyduk. Akıcı bir oyun deneyimi elde etmek için optimizasyonun iyileştirilmesi çok önemlidir ve kusursuz ve sürükleyici bir deneyimi garanti etmek için performansı iyileştirmeye kararlıyız.
  • 2) Geliştirilmiş Yapay Zeka Davranışı

    • Oyuncular, yapay zekanın beklendiği gibi tepki vermediği, oyun akışını ve oyuncunun oyuna dahil olmasını kesintiye uğratan çeşitli durumlar bildirdi. Bu konuyu ele almak planlarımızın ön sıralarında yer alıyor ve yapay zeka etkileşimlerinin gerçekçi ve dinamik olmasını sağlamak için iyileştirmeler yapıyoruz.
  • 3) Yenilenen Seslendirmeler

    • Seslendirmelerle ilgili geri bildirimleriniz, özellikle de Almanca seslendirmelerin yoğunluğu gözden kaçmadı. Mevcut oyun sürümlerinin tümü geçici seslendirmeler içeriyordu. Diyaloğu kaydetmeye ve iyileştirmeye devam ediyoruz ve yayın sürümünde İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca ve Çince dillerinde sonlandırılmış ses hatları yer alacak.
  • 4) Kontrolleri Ayarlama ve Özelleştirme Seçeneklerini Ekleme

    • Kontrol düzeni de geri bildirimin bir başka alanıydı; bazı oyuncular varsayılan düzenin yeterince sezgisel olmadığı konusunda yorum yapıyordu. Geri bildiriminizi yansıtacak şekilde tuş atamalarını yeniden değerlendiriyoruz ve her bireysel isteği karşılayamasak da aralarından seçim yapabileceğiniz 3 farklı kontrol şeması olacak ve PC için özel tuş bağlamayı kullanılabilir hale getiriyoruz. kontrolleri beğeninize göre ayarlayabilirsiniz.
  • 5) Modernize Edilmiş Yağma Sistemi Envanter Sistemini devralacak

    • Kapalı Alfa’dan başlayarak oyuncular, ‘ganimet’ toplamayı ve envanter sistemi olan bir sırt çantasına sahip olmayı özlediklerini paylaştılar. Bu özellik oynanışa derinlik ve daha fazla seçenek katacaktır. Bu geri bildirimin ardından potansiyel yaklaşımlar için tartışmalara ve araştırmalara geri döndük.
    • Dikkatli bir değerlendirmenin ardından, Commandos serisinin özüne sadık kalma vizyonumuzla uyumlu, oyuncuya düşman bölgesine saldırma yeteneği vermek yerine gizliliği ön planda tutan, modernize edilmiş bir yağma sistemini tercih ettik. Commandos: Origins’te bu ne anlama geliyor? Bazı düşmanlar bayıldıklarında veya öldürüldüklerinde cephane, koleksiyon eşyaları ve üniformalar gibi ganimetler düşürecekler. Ganimet çevrenizde de bulunabilir. Bir öğeyi aldığınızda, bu, ek bir envantere (ör. sırt çantası) ihtiyaç duymadan, seçilen Komando’nun yetenekleri aracılığıyla doğrudan kullanılabilir.
  • 6) Ölümcül Olmayan Savaş Seçenekleri

    • Birçok oyuncu oyundaki ölümcül olmayan dövüş seçenekleri hakkında sorular soruyordu; bunun piyasaya sürülmesinin ardından oyuna uygulanacağını onaylamaktan mutluluk duyuyoruz! Düşmanları geçici olarak devre dışı bırakabilecek ve oyuna ekstra bir stratejik derinlik katmanı ekleyebileceksiniz.
  • 7) Müzik

    • Önceki oyunların ikonik müziği pek çok hayranın kalbine yakın ve bazıları aynı müziği veya aynı besteci Mateo Pascual’ı kullanmamızı istedi. Pascual’ın mirasına derinden saygı duyarken, aynı zamanda Dynamedion’un yetenekli ekibiyle yeni bir şeyler getirmek için de sabırsızlanıyoruz. Umudumuz geleneği yenilikle harmanlayarak Pascual’ın etkisine dayanan bir film müziği yaratırken Commandos: Origins’e yeni unsurlar getirmektir.
    • Tarafından kaydedilen başlık temamızın kısa bir önizlemesine göz atın. Budapeşte Sanat Orkestrası burada:
  • 8) Geniş Harita Tasarımı

    • Harita boyutu, doğrusal tasarımın yanı sıra demo oyuncularının özellikle odaklandığı bir geri bildirim kategorisi olmuştur. El yapımı demo görevinin temel oynanışın sadece bir tadı olduğundan emin olabilirsiniz. Tam oyun, farklı yaklaşımlar için birçok fırsat sunan daha büyük, daha açık haritalara sahip olacak ve çok katmanlı bir görev deneyimi sağlayacak.
  • 9) Kullanıcı Arayüzü (UI) ve Kullanıcı Deneyimini (UX) İyileştirme

    • UI ve UX ayrıntılarına gösterdiğiniz ilgi inanılmaz derecede faydalı oldu. Genel tasarıma bağlı kalsak da önerilerinizin çoğu artık listemizde yer alıyor; şu anda şeffaflığı ve erişilebilirliği artırmak için daha fazla araç ipucu ve ipucunu test ediyor ve uyguluyoruz.
Komandoların Kökenleri

Komandolar: Kökenler Mart 2025’te PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5 ve PlayStation 4 için çıkıyor. Ayrıca Microsoft’un Xbox ve PC Game Pass abonelik hizmetlerinde de ilk gün satışa sunulacak.

Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Bir yorum yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir