Bize ulaşın

Gaming

Cyberpunk 2077 güncellemesi, RTX 50 serisi için Çoklu Kare Oluşturma ile DLSS 4 desteği sunuyor

Avatar

Yayınlanmış:

:

CD Projekt RED’in işi henüz bitmedi Siberpunk 2077 henüz. Distopik RPG, tüm platformlarda çok sayıda hata düzeltmesi içeren başka bir güncelleme aldı, ancak aynı zamanda Nvidia’nın en yeni grafik kartlarından birini almak isteyen PC oyuncuları için de özel bir şeyler içeriyor.

Oyun artık resmi olarak Nvidia’nın yükseltme ve çerçeve oluşturma teknolojisinin en son sürümü olan DLSS 4’ü destekliyor. RTX 50 serisi grafik kartlarıyla birlikte duyurulan DLSS’nin son sürümü, Çoklu Çerçeve Üretimi’ni en yeni yapay zeka teknolojisi harikası olarak tanıtıyor.

Nvidia, “kaba kuvvet oluşturma” kullanmak yerine, özelliğin standart bir çerçeveden toplanan verileri kullanarak üç adede kadar çerçeve oluşturacağını söylüyor. Ancak bu, bu ayın sonlarında piyasaya sürülecek olan RTX 50 serisi grafik kartlarına özel bir özelliktir.

CD Projekt RED, “Ek olarak, artık tüm GeForce RTX grafik kartlarında artık CNN modeli veya DLSS Ray Yeniden Yapılanması, DLSS Süper Çözünürlük ve DLAA için yeni Transformer modeli arasında seçim yapabilirsiniz” diyor. değişiklik günlüğü. “Yeni Transformer modeli hareket halindeki dengeyi, aydınlatmayı ve ayrıntıyı artırıyor.”

Güncelleme aynı zamanda son içerik güncellemesiyle sunulan Fotoğraf Modu, Araç Rengi Özelleştirme, Karakter Oluşturma ve daha fazlası gibi özellikler için çok sayıda hata düzeltmesi de içeriyor.

İşte tam değişiklik günlüğü: Siberpunk 2077 Yama 2.21:

Fotoğraf Modu

  • Nibbles ve Adam Smasher artık V havada veya sudayken ortaya çıkabiliyor.
  • Adam Smasher’ın Yüz İfadesi seçeneği düzeltildi.
  • Adam Smasher’ın parlayan göğüs siber yazılımının eksik olması sorunu düzeltildi.
  • Johnny’nin Alternatif Görünümü etkinleştirildiğinde, onu ortaya çıkarmak için her iki seçeneğin de (varsayılan ve alternatif) alternatif görünümün ortaya çıkması sorunu düzeltildi.
  • V havada veya sudayken ortaya çıkan karakterler artık yere yapışmayacak.
  • Karakterler artık ön ayarlara düzgün şekilde kaydedilecek.
  • Ortaya çıkan karakterler artık bir arka plan eklendikten sonra görülebilecek.
  • V’nin dönüşü ve konumu artık ön ayarlara düzgün bir şekilde kaydedilecek.
  • Yukarı/Aşağı kaydırıcısını V için ayarlamanın belirli değerler arasındaki konumlarını değiştirmemesi sorunu düzeltildi.
  • Çevreleyen NPC’ler seçeneği devre dışı bırakıldıktan sonra görünmez hale gelen NPC’lerde artık çarpışma olmayacak.
  • Bir ön ayarın yüklenmesinin, devre dışı bırakıldığında bile ek ışık kaynaklarının görünmesine veya bunların yanlış konumlarda ortaya çıkmasına neden olabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Tam Çarpışma AÇIK olarak ayarlandıktan sonra kameranın duvarlara sıkışabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Kamera ayarlarının yalnızca kayıtlı bir ön ayar iki kez yüklendikten sonra geçerli olması sorunu düzeltildi.
  • Arka planı etkinleştirmek artık kamera konumunu değiştirmeyecektir.
  • Kameranın döndürülmesi artık arka plan etkinken düzgün şekilde çalışacaktır.
  • Kamera hareket ettirilemediğinde (örneğin, Birinci Şahıs Perspektifi kamerasını kullanırken) Kamerayı Taşı ve Kamerayı Döndür komutlarının görünmesi sorunu düzeltildi.
  • Karakter Düzenle seçeneği vurgulanırken bir karakter oluşturulduktan sonra kameranın hareket ettirilememesi sorunu düzeltildi.
  • Grafik ayarlarında Renk Sapmasını devre dışı bırakmak artık onu ayarlama yeteneğini etkilemeyecektir.
  • Çevreleyen NPC’ler seçeneği KAPALI olarak ayarlandıktan sonra sahnelerdeki bazı öğelerin kaybolması sorunu düzeltildi.
  • PhysX Cloth’in etkinleştirilmesinin NCPD araçlarının donmasını çözmesi sorunu düzeltildi.
  • Üçte bir kuralı ızgarası artık seçilen en boy oranına uygun şekilde uyum sağlayacak.
  • V ona dönük değilken erişildiğinde SmartFrame’deki görüntünün görünmemesi sorunu düzeltildi.
  • Fotoğraf Modunun Gardırop veya Stash ile aynı anda açılmasının oyunun tepkisiz hale gelmesine neden olan sorun çözüldü.
  • Bir kaydetme dosyası tam olarak yüklenmeden önce Fotoğraf Moduna erişmenin mümkün olması, dosyanın kullanıcı arayüzü olmadan açılmasına ve başka eylemlerin engellenmesine neden olan sorun düzeltildi.
  • Ortaya çıkan karakterler, kamera hareketi, kontroller ve daha fazlasıyla ilgili diğer küçük Fotoğraf Modu sorunları düzeltildi.
  • Fotoğraf Modu, SmartFrames ve Galeri menülerindeki kaydırıcı tutarsızlıkları, yerelleştirme hataları, eksik ses efektleri, belirli özelliklerle etkileşimde bulunurken yanlış davranış ve daha fazlasını içeren çeşitli kullanıcı arayüzü sorunları düzeltildi.

Araç Rengi Özelleştirme

  • CrystalCoat uygulanmış araçlardaki çeşitli doku ve renk tutarsızlıkları düzeltildi.
  • Bir araç sözleşmesi tamamlandıktan sonra Autofixer eğitim açılır penceresinde sprey boya simgesinin açıklamasının eksik olması sorunu düzeltildi.
  • CrystalCoat ve TwinTone menülerindeki birkaç küçük kullanıcı arayüzü sorunu düzeltildi.

Karakter Yaratımı

  • Karakter Oluşturmadaki rastgeleleştirici ayarları artık Nitelikleri Özelleştir adımına ilerlediğinizde korunacak.
  • V’de başlangıçta piercing yoksa, Delme Rengi seçeneğinin Karakter Oluşturma’da etkinleştirildikten sonra kullanılamaması sorunu düzeltildi.
  • Görünüm seçeneklerinin doğru uygulanmaması, görsel kırpma, tutarsız kullanıcı arayüzü davranışı, rastgeleleştiriciyi kullandıktan sonra işlevsellik sorunları ve daha fazlası dahil olmak üzere Karakter Oluşturmadaki diğer küçük sorunlar düzeltildi.

Çeşitli

  • Bu Kasabayı Yönet – Bennett ile görüştükten sonra belirli koşullar altında Aguilar damgasını devre dışı bırakmanın mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
  • Johnny’nin bazı görevler sırasında zaten sahnedeyken yolcu koltuğunda kopyalanmış gibi görünebileceği birkaç durum düzeltildi.
  • Johnny’nin yeterince sık yolcu olarak görünmeme sorunu düzeltildi.
  • Night City’deki çeşitli küçük etkinlikler için NPC’ye ve araç davranışına çeşitli düzeltmeler getirildi.
  • Bazı satıcıların amaçlandığı gibi etkileşime girememesi sorunu düzeltildi.
  • TV haber kanallarındaki seslendirmelerin eksik veya çok sessiz olması sorunu düzeltildi.
  • Quadra Turbo-R V-Tech’in kendi benzersiz açıklaması yerine Quadra Turbo-R 740’ın açıklamasını kullanması sorunu düzeltildi.
  • Ana menüdeki eksik 2.2 “yenilikleri kontrol et” açılır penceresi düzeltildi.

Konsola özel

  • HDR10 etkinken çekilmiş ekran görüntülerinin Xbox’taki Galeri’de boş görünmesine neden olan sorun çözüldü.
  • Ekran görüntülerine erişim konsolun Xbox’taki gizlilik ayarları tarafından engellendiğinde oyuncuları bilgilendirmek için Galeri’ye bir açılır pencere eklendi.
  • Galeri kullanıcı arayüzü dışında Xbox’ta silinen ekran görüntüleri artık Galeri’de doğru şekilde işaretlenecek ve Galeri yeniden açıldıktan sonra dolu yuvalardan kaybolacak.
  • Xbox Series S’deki Grafik Modunun varsayılan olarak Performans yerine Kalite olarak ayarlanabilmesi sorunu düzeltildi.

PC’ye özel

  • DLSS Ray Reconstruction’ı kullanırken oyun içi ekranlarda oluşan lekeler ve lekeler düzeltildi.
  • Grafik ayarlarındaki Kare Oluşturma alanı artık Çözünürlük Ölçeklendirmeyi KAPALI konuma getirdikten sonra düzgün şekilde sıfırlanacak.

Yama 2.21 Siberpunk 2077 artık PC, Xbox Series X|S ve PlayStation 5’teki oyunculara sunuluyor.

Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Bir yorum yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir