Bize ulaşın

Gaming

Indiana Jones ve Great Circle’ın Yol İzleme güncellemesi üst düzey Nvidia GPU’lar için çıktı

Avatar

Yayınlanmış:

:

MachineGames’ Indiana Jones ve Büyük Çevre Özel Sürüm sürümlerinin avantajlarının bir parçası olarak şu anda yalnızca gelişmiş erişime sahip oyunculara açıktır. Herkes için çıkacak tam sürümün öncesinde stüdyo yepyeni bir güncelleme yayınladı ve ışın izleme paketinin tamamını etkinleştiriyor.

Güncelleme, MachineGames’in Tam Işın İzleme modu olarak adlandırdığı yüksek performanslı ağır işleme tekniği olan Yol İzlemeyi oyunda etkinleştiriyor. Path Tracing şu ana kadar Cyberpunk 2077 ve Alan Wake 2 gibi yalnızca birkaç oyunda görüldü. Yoğun gereksinimlere rağmen teknoloji, gücü yetenlere görsel kalitede büyük bir sıçrama sunma eğiliminde.

Bu aynı zamanda oyunun sistem gereksinimlerinin ayrı, göz yaşartıcı bir bölümde bahsettiği şeydi ve DLSS etkinleştirilmiş 1080p Yol İzlemeli oyun için en azından bir GeForce RTX 4070 12GB istiyordu.

MachineGames, “Bu özelliği kullanmak için minimum 12 GB VRAM gereklidir” diye yazıyor. “Lütfen gelecekteki bir oyun güncellemesinde AMD FSR’yi desteklemek için çalıştığımızı unutmayın.”

Indiana Jones ve Büyük Çevre

Aşağıda tam yama notları Indiana Jones ve Great Circle Güncelleme 1 için çok sayıda hata düzeltmesi de içeriyor. Görevler ve Görevler bölümünde bazı hikaye spoiler’ları bulunduğunu unutmayın:

Genel

  • Oyunu kaydederken nadir olarak meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Ön Sipariş/Delüks kıyafet haklarını geçici olarak kaybedebileceğiniz bir sorun düzeltildi.
  • Fotoğraflarınızın dergiden incelenirken daha hızlı görünmesini sağlamak için düzeltin.

oynanış

  • Suya atladıktan hemen sonra solunum cihazını taktığınızda oluşabilecek bozuk animasyon düzeltildi.
  • Dayanıklılığınız tükendiğinde tabancanızla düşmanı itmeye çalıştığınızda nesnelerle geçici olarak etkileşime giremeyebileceğiniz bir durumu düzeltin.
  • Yakındaki bir nesneye bakarken yumrukları engellemenizi engelleyebilecek bir sorun düzeltildi.
  • Hızlı seyahat tabelasını kullanarak Sukhothai köyünden ayrıldıktan sonra kılık değiştiremeyebileceğiniz sorun düzeltildi.
  • Kamçının sallanırken beklenmedik bir şekilde ayrılabileceği birkaç yeri düzeltin.
  • Nepal’deki köprüdeki boşlukta sallanırken Indy’nin bacaklarının beklenmedik bir şekilde yerine oturması sorunu düzeltildi.
  • Kısıtlı bir bölgenin girişini koruyan askerlere çok yakın bir kontrol noktası yeniden yüklenirken düşmanların Indy’den habersiz olmasını önlemek için düzeltme yapıldı.
  • Gina’nın beklendiğinde yanaşmış teknenizin yakınında görünmemesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Gizeh seviyesinin sonuna doğru akreplere ölürken kameranın beklenmedik şekilde titremesi düzeltildi.
  • Geçici silahla yapılan ilk atışın sessiz kalması sorunu düzeltildi.
  • Onlardan değerli eşyalar çaldıktan sonra düşmanların gecikmiş tepki vermesine neden olan sorun düzeltildi.
  • Oyun kaydedilirken zipline kullandıktan sonra bir kontrol noktasını yeniden başlatırsanız bozuk bir animasyon durumunda görünmenize neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Oyunu kaydederken kırbaç vuruşu yaptığınızda ve daha sonra bu kaydı yeniden yüklediğinizde kırbacınızı kullanamamanıza yol açabilecek bir sorun düzeltildi.
  • “Şanslı Şapka” kurtarma durumunda sıkışıp kalabileceğiniz bir sorun düzeltildi.

kullanıcı arayüzü

  • Seçenekler menüsüne “Varsayılana Sıfırla” seçimi eklendi.
  • Quick Equip menüsünün hızlı bir şekilde değiştirilmesinin menüde yanlış öğenin gösterilmesine neden olabileceği bir durum düzeltildi.
  • Oyun içi kılavuza haritalardaki Mavi Bavul tekrar ziyaret simgesinin açıklaması eklendi.
  • Harita konumu başlıklarının fotoğraf fırsatı adlarıyla çakışmasını önleyin.
  • Jenerik sırasında aralıklı metin titremesi düzeltildi.
  • Yeni bir kitabın kilidini açtıktan sonra oyuncunun Macera Kitabı listesinin hemen güncellendiğinden emin olun.

Grafik

  • Donanımlı bir şişeyle dolaşırken şişelerin aşırı bulanık görünmesi sorunu düzeltildi.
  • Indy’nin çıplak kollu kostüm giyerken sağ kolunun bileğin üzerinde sıkışması sorunu düzeltildi.
  • Ara sahnelerde görülebilecek ara sıra yaşanan kekemelik düzeltildi.
  • Indy’nin kırbacının kemerine takıldığında daha doğal davranması için düzeltme yapıldı.

Görevler ve görevler – Lütfen bu bölümün bazı küçük spoiler içerdiğini unutmayın.

  • Seviyeleri tekrar ziyaret ederken veya oyunun bölümlerini tamamladıktan sonra hala çeşitli fotoğraf fırsatlarının mevcut olduğundan emin olun.
  • Seviyeleri tekrar ziyaret ederken veya oyunun bazı bölümlerini tamamladıktan sonra toplanacak birkaç günlük notunun hâlâ mevcut olduğundan emin olun.
  • Harita bilgi kitapçıklarını satın aldıktan sonra birkaç Macera Kitabının haritada doğru şekilde gösterildiğinden emin olun.
  • A Savage Predicament’te oyuncunun Giuseppe’nin Anahtarını saklarken değil, düşürürken takılıp kalmasını önlemek için düzeltildi.
  • Vatikan’daki Ateş Odası – Gümüş Deneme görevinde Gina’nın yangın tuzağından sonra açık kapıya gidememesi gibi nadir görülen bir sorunu önlemek için düzeltme yapıldı.
  • Gina’nın Sukhothai’deki Wat Si Sawai’de asansöre giderken kolları kullanamaması veya sıkışabilmesi gibi nadir görülen sorunları önlemek için düzeltme yapıldı.
  • Gina’nın Sukhothai Ziggurat’taki Oyun Odası kapısını açmaya yardım edememesi sorunu düzeltildi.
  • Gina’nın yakın zamanda savaştayken ortak kasaya girememesi veya tırmanamaması sorunu düzeltildi.
  • Vatikan çeşmesi yapbozunun parçalarının yavaş hareket etmeye devam etmesi ve çok uzun süre bırakılması durumunda tamamlanmasının engellenmesi sorunu düzeltildi.
  • Vatikan’daki günlüğünüzde “Altın Anahtarı Dövmeyi Bitirin” görev hedefinin silinmesini engelleyebilecek bir sorun düzeltildi.
  • Sukhothai Karargahındaki kasayı açtıktan kısa bir süre sonra ölmenin, oyuncunun altının tamamını alamamasına neden olabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Gize’deki Nazi Yerleşkesine gizlice girerken bir kontrol noktasının yeniden başlatılması durumunda kapıların mağaraların içinde kilitlenebileceği bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncunun Gize’deki Nazi Yerleşkesi içindeki Voss’un ofisinden önemli bir kitabı almasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Antonio’nun Vatikan’daki ofisindeyken Antonio veya Ventura’nın “korkmuş” bir durumda kalmasına neden olabilecek bir sorunu düzeltin.

PC’ye Özel düzeltmeler

  • 8GB VRAM ekran kartı kullanılıyorsa daha büyük oyun seviyelerinde iyileştirilmiş performans.
  • Alt-Tab tuşunun envanterinizi açmanızı engellemesine neden olan sorunu düzeltin.
  • Video modlarını değiştirdiğinizde “Geri Döndür” seçeneğinin düzgün çalıştığından emin olmak için düzeltin.
  • Oyunu yüksek yenileme hızında oynarken meşale veya hafif alevlerin titremesi düzeltildi.
  • AMD video kartlarında Peru düzeyinde Kum Dökme ve Meşale alevi efektlerinin doğru şekilde oluşturulmaması düzeltildi.
  • HDR ve DLSS’nin aynı anda etkinleştirilmesinin düz beyaz duvarlarda hareli bir etki yaratmasına neden olabilecek sorun düzeltildi.
  • Peru’daki mağara içindeki ara sahneler sırasında Indy’nin gözünde siyah nesnelerin görünmesine neden olan sorun düzeltildi.
  • AMD video kartlarında belirli çözünürlüklerde görüntü oluşturma ölçeği kullanıldığında ekranda aralıklı olarak siyah karelerin görünmesi sorunu düzeltildi.
  • Xbox bulut kayıtlarını kullanmaya karar verirseniz Fotoğraflarınızın Steam bulut kayıtlarından doğru şekilde dışa aktarılabilmesini sağlamak için düzeltme yapın.
  • Gelecekteki bir oyun güncellemesinde AMD FSR desteğinin ekleneceğini lütfen unutmayın.

Standart sürümü Indiana Jones ve Büyük Çevre 9 Aralık’ta Xbox Series X|S ve PC’de yayınlanacak; Xbox Game Pass ve PC Game Pass da aynı gün satışa sunulacak. Premium ve Collector’s Edition sahipleri, büyük beğeni toplayan kampanyaya beklemeden hemen şimdi katılabilirler.

Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Bir yorum yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir