Bize ulaşın

Gaming

Space Marine 2 güncellemesi yeni görev, savuşturma yeniden çalışması, DLSS ve FSR çerçeve genliği ve daha fazlasını ekler

Avatar

Yayınlanmış:

:

Warhammer 40,000: Uzay Denizcisi 2 Dikilitaş Güncellemesi olarak da bilinen Yama 5.0’ı yeni aldınız. Bununla birlikte Sabre Interactive, çok sevilen ortak nişancı oyununa, yepyeni bir Operasyon, yeni bir düşman türü, savuşturma yeniden çalışması, XP değişiklikleri ve çok daha fazlasını içeren çok sayıda özellik ve değişiklik getirdi.

Yeni Operasyon misyonunun adı Obelisk’tir. Senaryo ana harekâttaki son olayların hemen yanında yer alacak ve Demerium’a ekipler gönderilecek. Aynı zamanda oyuncular bundan sonra tüm Operasyon görevlerinde yeni Tzaangor Aydınlanmış düşmanıyla karşılaşacaklar; bu “disk uçan, yakın dövüş/menzilli hibrit birim”, can sıkıcı olabiliyor. Uzay Denizcileri gruplar halinde.

Oynanışa doğru ilerleyen Sabre, monoton Siper -> Silah Saldırısı kombosunu kırmak ve daha fazla seçenek sunmak için savuşturma ve koruma sistemini elden geçirdi. Yamayı takiben oyuncular tüm silahlarda çok daha yüksek yakın dövüş hasarı görecekler. Üstelik mükemmel bloklar, düşmanlara saldırırken kullanılabilecek yeni “Adrenalin Dalgalanma yığınları” oluşturacak; bu yığınlar, büyük alan hasarı verir ve yakındaki her şeyi şaşırtırken aynı zamanda zırh parçaları da sağlar.

Space Marine 2 Yama 5

Stüdyo ayrıca her Operasyon seviyesinde en çok ortaya çıkan düşmanları öldürmek için yeni bir “Yok Etme Bonusu” ekleyerek oyuncuları tüm karşılaşmaları atlamadan karşılamaya teşvik ediyor. Düşmanların %60’ından fazlasını öldürmek %110 XP kazandırırken, %85’in üzerine çıkmak sadece seviyeyi tamamlamanın ötesinde %120 XP kazandırır.

Performans tarafında, PC oyuncuları artık daha akıcı bir oyun deneyimi için AMD FSR 3 ve DLSS 3 Frame Generation’ı oyun içinde bulacaklar. PlayStation 5 Pro desteği de geldi; PSSR kullanımıyla bazı senaryolarda çözünürlük 4K’ya çıkarıldı ancak yine de 30FPS kare hızı sınırı korundu.

Bu yaşam kalitesi değişiklikleri oyuna da yansıdı:

  • Savunmasızlıktan kaçma mantığı artık istemci taraflıdır, yani Dodge’lar daha yüksek ping ile duyarlı ve daha doğru olacaktır.
  • Oyuncular artık Knockback animasyonunda yeni hasar olaylarına karşı dayanıklı olacak.
  • Jump Pack başlatma animasyonunun başlangıcına 10 karelik hasar görmezlik eklendi (yalnızca Kampanya ve Operasyonlar).
  • Dodge ve Parry sesli bildirim netliği büyük ölçüde iyileştirildi.
  • Heavy’nin Bariyeri daha fazla oyuncu durumunda etkinleştirilebilir (örneğin, sendeleme animasyonu sırasında).
  • Vanguard’ın Grapnel Başlatıcısını kullandıktan sonra oyuncu kontrolleri biraz daha duyarlı hale geliyor.
  • PvP’ye doğma koruması eklendi.
  • PvP’ye Neo-Volkite Tabanca eklendi.

Yama notlarının tamamını Yama 5.0’da bulabilirsiniz blog yayınını burada başlat. Güncelleme artık PC ve konsollarda mevcut.

Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Bir yorum yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir