Bize ulaşın

Gaming

Suicide Squad: Kill the Justice League’in çıkışından bir yıl sonra öldürülüyor

Avatar

Yayınlanmış:

:

İntihar Kadrosu: Adalet Birliği’ni öldür Warner Bros. olduğu ortaya çıktı.’ en son canlı bir hizmet deneyimi yaratmayı deneyin, hatta bunu Batman Arkham’ı üçlemenin yapımcısı Rocksteady Studios’u birincil geliştirici olarak görevlendirdi. Bu yılın başlarında yaşanan zorlu bir lansmanın ve izleyiciyi ikna edemeyen daha da zorlu bir lansman sonrası deneyiminin ardından, yayıncı ve stüdyo nihayet 4. Sezonun sonunda ortak nişancı oyununa veda ediyor.

Geliştirme ekibi bugün muhtemelen son derin incelemesinde “Deathstroke’un kadroya katılmasıyla Suicide Squad’ın Brainiac’a karşı mücadelesi sona yaklaşıyor” diye yazıyor blog yazısı. “4. Sezon, Ocak 2025’te yayınlanması planlanan ve sezonun son bölümü olacak olan 8. Bölümle sona erecek. İntihar Kadrosu: Adalet Birliği’ni öldür

İntihar Kadrosu: Adalet Birliği’ni öldür Şubat 2024’te oyuncular, DC hayranları ve eleştirmenlerden pek de iyi olmayan bir karşılamayla piyasaya sürüldü. Neowin’in canlı hizmet girişiyle ilgili kendi incelemesinde, oyunun gerçekten ilginç karakter ve hikaye kadrosunu israf eden, oldukça tekrarlayan bir deneyim olduğunu buldum.

İntihar Kadrosu Justice League'i Öldür ekran görüntüsü

Geliştirme durma noktasına gelirken, sunucuların çevrimiçi olmaya devam etmesi sayesinde oyun oynanabilir olmaya devam edecek. Asıl soru ne kadar süreceğidir. Görünüşe göre Rocksteady Studios bile oyunun çevrimiçi oyun açısından sınırlı geleceğinin farkında ve bugün çevrimdışı oyunu yepyeni bir özellik olarak ekledi.

“Çevrimdışı mod, ana hikaye harekatı ve tüm sezonluk hikaye görev içeriği dahil olmak üzere oyun için yayınlanan içeriği internet bağlantısı olmadan deneyimlemenize olanak tanıyacak.” stüdyoyu açıklıyor. “Çevrimdışı moda erişmek için oyunun başından başlayarak yeni bir profil oluşturabilir veya mevcut Çevrimiçi profilinizin bir kopyasını oluşturarak tüm ilerlemenize devam edebilirsiniz.”

14 Ocak 2025’teki kapatma prosedürlerinden sonra oyun için herhangi bir hata düzeltmesi veya denge güncellemesi planlanmadığı görülüyor. İlginç bir şekilde, oyun içi mikro işlemler mağazası, geliştirmenin kapatılmasının ardından çalışmaya devam edecek.

Continue Reading
Yorum yapmak için tıklayın

Bir yorum yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir